11 Aralık 2013 Çarşamba

Turkiye'nin 2013 Marka Değeri

ulkelerin-marka-degerleri

Türkiye Marka Değerini Artırıyor.

Ülke adının yayılmasında büyük bir etkisi olan marka değerleri bu yıl Brand Finance tarafından açıklandı. Geçtiğimiz yıl değeri 487 milyar dolar olarak açıklanan Türkiye'nin bu yıl %41 lik bir artış ile marka değerini 688 milyar dolara çıkarmayı başardı.
Aynı zamanda bu yıl marka değerini en çok artıran ülkeler arasında ise 4. sırada yer aldı. Her geçen yıl marka değerini artıran Türkiye önümüzdeki yıllarda da bu oranların biraz altında marka değeri artışı bekleniyor.
Şuan dünya ülkeleri arasında marka değeri olarak 19. sırada yer alan Türkiye her yıl basamakları artırıyor. İlk sırada ABD 17 trilyon 990 milyar dolarla yer alırken, ikinci sırada ise 6 trilyon 109 milyar dolarla Çin'i görmekteyiz.
Yandaki resimde ise 2013 yılında ki en başarılı marka değerine sahip 20 ülke yer almaktadır.

2013 Türkiye Marka Değeri 688 Milyar Dolar Olarak Açıklandı

2012 yılında ki dünya genelinde baş gösteren kriz hislerinden az bir etki ile çıkan Türkiye 2013 yılında da marka değerini %41 oranında artırarak 688 milyar dolara taşıdı. Uzmanlara göre önümüzdeki yıllarda da Türkiye'nin marka değerinin artıracağı düşünülmektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder