27 Ekim 2013 Pazar

Media Markt Üniversite Öğrencileri İle Buluştu

okula-muhtesem-donus

Media Markt Gözüyle Okula Muhteşem Dönüş.

Geçtiğimiz günlerde media markt facebook üzerinden bir marka çalışması yapmıştı. Bu marka çalışmasını üniversite öğrencilerini anlatan eğlenceli bir kaç reklam filmi ile süsledi ve cezbedici hediyeler ile marka takipçileri hakkında bilgiler edindi. 
Markaların şuan en çok üzerinde durduğu noktalardan biri
gelecekteki potansiyel müşterileri hakkında bilgiler toplamak ve markaya yakınlaştırmaktır. Media Markt ın bunu bence çok güzel bir yöntem ile yaptığına inanıyorum. Üniversite öğrencilerinin okul hayatları içerisindeki yaşadıklarını eğlenceli bir şekilde anlatarak markaya yakınlaştırma çalışmalarını yaratıcı reklam
filmleri ile öğrencileri markaya yakınlaştırdığına inanıyorum.

Markaların ASU-30 Çalışmaları.

Dönemin en ihtiyaç duyulan çalışması olan ASU-30, markaların kendilerini gelecek nesillere aktarmaları için gerekli bir ihtiyaç ve büyük bir etken olmuş durumdadır. ASU-30 her şirkette farklı kullanılabilir. Açıklamak gerekirse, 18-30 yaş arası potansiyel müşterileri tanıma, inceleme ve gelecek için bu veriler doğrultusunda fikirler geliştirme ve düzenleme çalışmalarını kapsamaktadır. Yukarıda ki konuya baktığımızda ASU-30 içerisinde bulunan ve en önemlisi ülkemizin de büyük potansiyele sahip olduğu üniversite öğrencileri hedef alınmıştır. Peki, bu şirketler için neler katmaktadır sorusu sorulmadan edilmiyor. Gelecek dönemdeki nesillerin bilgilerini ve verilerini tutması bundan 10 yıl sonraki çalışmaların alt yapısı olarak kullanılmaktadır. Gelecek nesiller ne isteyecek, neleri sevecek.. vs. gibi sorular ile şirket çalışmaları yıllık vizyonlar belirlenmektedir. Güzel bir örnek olarak gördüğüm okula muhteşem dönüş reklam filmini bu konu ile bağdaştırıp sizlere aktardım. Umarım bir fayda elde edilebilmiştir.

Media Markt Okula Muhteşem Dönüş Reklamı Çan Eğrisi 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder